Pasienthistorie Karolina

Massasje og øvelser reduserte spenninger i nakke og brystrygg

13. desember 2018

Pasienthistorie │En mann i trettiårene med stiv nakke og smerter i skuldre etter dårlig sittestilling på jobb fikk effektiv behandling av kiropraktor Aleksander Chaibi på Atlasklinikken

Stiv nakke og smerter i skuldre grunnet statisk kontorjobb

25. mars 2013

Pasienthistorie│En mann i trettiårene fikk behandling av lårproblemer samt korreksjon av ryggsøylen på Atlasklinikken som hjelp for refluksplager

Fikk hjelp for ryggsmerter og refluksplager

11. januar 2013

Pasienthistorie │En kvinne med ryggsmerter etter Nuss-operasjon fikk hjelp mot plagene med kiropraktikk på Atlasklinikken

Ryggsmerter etter Nuss-operasjon

22. oktober 2012

Pasienthistorie │En mann i trettiårene fikk hjelp mot ryggsmerter av kiropraktor på Atlasklinikken

Unngår sykemelding og kroniske ryggsmerter med kiropraktikk

2. november 2011

Pasienthistorie │En kvinnelig pasient med rygg- og nakkesmerter samt hodepine fikk behandling av kiropraktor på Atlasklinikken

Daglige rygg- og nakkesmerter samt hodepine

1. august 2011

Pasienthistorie │Massasjebehandling på Atlasklinikken for nakkesmerter og migrene ga god effekt

Nakke/skuldersmerter og hodepine

9. mai 2011

Pasienthistorie│En kvinnelig pasient ble kvitt svimmelhet og nakkeplager etter behandling hos kiropraktor på Atlasklinikken

Svimmelhet, nakke, ryggplager

23. januar 2011

Pasienthistorie│En mann i trettiårene med pusteproblemer og relaterte skuldersmerter fikk hjelp av kiropraktor på Atlasklinikken

Smerter mellom skulderblad & luft i mage/oppblåst

20. januar 2011

Pasienthistorie│En mann fikk kiropraktorbehandling på Atlasklinikken for store muskelsmerter etter 3 kompresjonsbrudd på rygg

Langvarige ryggsmerter etter brudd i rygg

6. desember 2010