Pasienthistorie Korsrygg

Akutte korsryggplager raskt redusert med kiropratikk

9. april 2019

Ryggsmertene forsvant etter behandling hos kiropraktor på Atlasklinikken i Oslo.

Ryggsmertene forsvant etter 6 behandlinger!

22. august 2014

Pasienthistorie│En mann i trettiårene fikk behandling av lårproblemer samt korreksjon av ryggsøylen på Atlasklinikken som hjelp for refluksplager

Fikk hjelp for ryggsmerter og refluksplager

11. januar 2013

Pasienthistorie │En kvinne i trettiårene fikk effektiv kiropraktorbehandling for nakkesmerter på Atlasklinikken

Effektiv kiropraktorbehandling for nakkesmerter

24. september 2012

Pasienthistorie │En kvinne i femtiårene fikk akutt behandling for ryggsmerter og låsning i korsryggen hos kiropraktor på Atlasklinikken

Akutte ryggsmerter med gåvansker

24. august 2012

Pasienthistorie │En kvinne i fortiårene med langvarige nakke og ryggsmerter på grunn av stress fikk hjelp av kiropraktor på Atlasklinikken

Nakke- og ryggsmerter pga stress

11. juni 2012

Pasienthistorie │En kvinne i trettiårene fikk behandling av kiropraktor for låsning i nakke og rygg på Atlasklinikken

Flere år med stiv nakke og rygg

27. februar 2012

Pasienthistorie │En 4 uker gammel baby med kolikk ble kvitt plagene etter behandling hos kiropraktor på Atlasklinkken

Spedbarnskolikk

4. desember 2011

Pasienthistorie │En mann i trettiårene fikk hjelp mot ryggsmerter av kiropraktor på Atlasklinikken

Unngår sykemelding og kroniske ryggsmerter med kiropraktikk

2. november 2011

Pasienthistorie │Kiropraktorbehandling på Atlasklinikken for skiveutglidning i korsrygg ga god effekt for en mann i trettiårene.

Skiveutglidning i korsrygg

24. oktober 2011