God hjelp av kiropraktor ved skulderplager

19. desember 2019

Pasienthistorie│En kvinne i femtiårene fikk redusert leggsmerter med massasjebehandling hos massasjeterapeut Thomas Olsson på Atlasklinikken

Massasje for strålesmerter i legg

18. oktober 2013

Pasienthistorie │En gravid kvinne i trettiårene fikk rask løsning på låsninger i bekken og rygg hos kiropraktor Aleksander Chaibi på Atlasklinikken

Bekkensmerter i svangerskap

16. april 2013

Pasienthistorie│En mann i trettiårene fikk behandling av lårproblemer samt korreksjon av ryggsøylen på Atlasklinikken som hjelp for refluksplager

Fikk hjelp for ryggsmerter og refluksplager

11. januar 2013

Pasienthistorie │En mann i femtiårene ble kvitt pollenallergi med akupunkturbehandling på Atlasklinikken

Ble kvitt pollenallergi med akupunktur

10. august 2012

Pasienthistorie │En kvinne i fortiårene fikk hjelp av kiropraktor for akutte ryggsmerter.

Ble kvitt langvarige ryggsmerter

23. mai 2012

Pasienthistorie │Langvarige ryggsmerter stabiliserte seg etter kiropraktorbehandling på Atlasklinikken

Ryggsmerter fra ungdommen har nå stabilisert seg!

2. mai 2012

Pasienthistorie │En gravid kvinne i trettiårene fikk behandling for ryggsmerter av massasjeterapeut på Atlasklinikken

Gravidmassasje mot ryggsmerter

13. februar 2012